Kütyüdepo.hu

Kérdése van? +36 (31) 318 9165

Kategóriák
Kütyüdepo.hu

Kérdése van? +36 (31) 318 9165

  • Kategóriák
    • Ajándék
    • Műszaki cikk és Elektronika
    • Otthon és Kert
    • Baba és Tipegő
    • Állattartás
    • Szépség és Egészség
    • Divat és Öltözködés
    • Építkezés és Felújítás
    • Sport és Szabadidő
    • Bútor
    • Irodaszer és Írószer
    • Művészet és Hobbi
    • Jármű és Alkatrész
    • Játék
    • Újdonság
    • Kategorizálatlan termékek
    • Kütyü Toplista
    • Új év, új lehetőségek
    • Népszerűek
    • Nagy ötletek, kis terekhez
    • Otthon, Barkács, Lakberendezés
  1. Panaszkezelés

Panaszkezelés rendje

A vállalkozás (Szolgáltató) célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes elégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy szóbeli és írásbeli panasszal is élhet a Szolgáltató felé, továbbá alternatív vitarendezés keretében békéltető testülethez fordulhat, valamint az illetékes járási hivatalhoz is fordulhat panaszával.

A Vásárló a Szolgáltatónak szánt panaszát az Elérhetőségeknél megadott e-mail címen, szóban, telefonon keresztül, továbbá a székhelyre feladott postai levél útján is közölheti.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárlónak elektronikusan elküldi.

A panaszt a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a Vásárló neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • az Eladó nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vásárló aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

Amennyiben a Vásárlónak problémája merülne fel, akkor az Európai Bizottság által biztosított online vitarendezéssel is élhet, amellyel kapcsolatos részletes leírást itt találja. Az online vitarendezés elindítását itt teheti meg.

A Vásárló a békéltető testület eljárását is kezdeményezheti, a Szolgáltató a békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A fogyasztónak minősülő Vásárló kérelmét a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület előtt, vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület előtt kezdeményezheti. A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségei itt érhetők el.

A békéltető testületi eljárások további információi itt érhetők el. A kérelmek benyújtásáról itt tájékozódhat bővebben.

A Vásárló fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz is fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal jár el. A járási hivatalok illetékessége ezen a linken érhető el.

Oldaltérkép
  • Nyitóoldal
  • Termékek
  • Hűségpontok
  • BARION™
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Információk
  • Letölthető dokumentumok
  • Megrendelés és szerződéskötés
  • Szavatosság, jótállás
  • Reklamáció/panasz
  • Hírlevél feliratkozás
  • facebook

  • instagram

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Iratkozz fel most, és egész évben 10% kedvezményt kapsz minden vásárlásodra 15 000 Ft felett!

Feliratkozás
Webáruház készítés
Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • Ajándék
  • Műszaki cikk és Elektronika
  • Otthon és Kert
  • Baba és Tipegő
  • Állattartás
  • Szépség és Egészség
  • Divat és Öltözködés
  • Építkezés és Felújítás
  • Sport és Szabadidő
  • Bútor
  • Irodaszer és Írószer
  • Művészet és Hobbi
  • Jármű és Alkatrész
  • Játék
  • Újdonság
  • Kategorizálatlan termékek
  • Kütyü Toplista
  • Új év, új lehetőségek
  • Népszerűek
  • Nagy ötletek, kis terekhez
  • Otthon, Barkács, Lakberendezés
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.